خبر خوب - ما برای تعدادی از پروژه های مهندسی بزرگ سفارش داده بودیم

در فضای رقابتی شدید بازار، شرکت مهندسی لوله فیتینگ، با مسئولیت محدود اخیراً سه سفارش پروژه مهندسی بزرگ را با کیفیت محصول عالی، قابلیت‌های خدمات کارآمد و انباشت عمیق صنعت، به دست آورده است و انگیزه جدیدی به توسعه شرکت می‌افزاید.

 

1. برنده شدن در مناقصه پروژه موسسه مشاوره مهندسی برق شاندونگ، شرکت آموزشی ویبولیتین

Feiting Pipe Engineering Co.,Ltd با موفقیت در مناقصه سری سی و دوم پروژه های مناقصه موسسه مشاوره مهندسی برق شاندونگ شرکت با مسئولیت محدود در سال 2024 - سومین دسته از پروژه قرارداد عمومی پروژه 100 مگاواتی CSP EPC شرکت سرمایه گذاری دولتی هنان برنده شد. در شانشان، تورپان، سین کیانگ 32-16 خطوط لوله نمک مذاب، اتصالات لوله و بخش های پیشنهادی پیش ساخته کارخانه در تجهیزات کمکی. این مناقصه برنده نه تنها نشان دهنده قدرت حرفه ای و فنی شرکت در زمینه خطوط لوله نمک مذاب و اتصالات لوله است، بلکه پایه محکمی برای این شرکت برای گسترش بیشتر بازار در زمینه انرژی های نو ایجاد می کند.

 Butt Welded Fittings

2. برنده شدن در مناقصه پروژه ایستگاه اصلاح قله اضطراری LNG شنژن

در مناقصه ثانویه برای اتصالات لوله مس نیکل آلیاژی و مواد فلنج برای پروژه ایستگاه دریافت پروژه ایستگاه تراش اضطراری LNG شنژن، شرکت مهندسی لوله Feiting، به دلیل کیفیت محصول عالی و عالی، با موفقیت در مناقصه بخش 1 برنده شد. سطح خدمات این مناقصه برنده نه تنها نشان دهنده مزیت های رقابتی شرکت در زمینه لوله و اتصالات پیشرفته است، بلکه تصویر برند خوبی را برای شرکت در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد می کند.

 Forged Fittings

3. برنده شدن در مناقصه پروژه Jiangsu Ruiheng New Material Technology Co., Ltd

Feiting Pipe Engineering Co.,Ltd با موفقیت برنده مناقصه پروژه خرید اتصالات لوله تیتانیوم Jiangsu Ruiheng New Material Technology Co., Ltd. توانمندی های حرفه ای و توان فنی شرکت در این زمینه. پس از برنده شدن در مناقصه، شرکت الزامات اسناد مناقصه را به شدت رعایت می کند، کیفیت محصول و زمان تحویل را تضمین می کند و خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد.

 Pipe Prefabrication

ما همچنان به فلسفه کسب و کار پایبند خواهیم بود"کیفیت اول، مشتری اول"، به طور مستمر کیفیت محصول و سطح خدمات را بهبود می بخشد و محصولات و خدمات بهتری را به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می دهد. در همان زمان، این شرکت همچنین به طور فعال حوزه ها و بازارهای تجاری جدید را گسترش خواهد داد تا پایه ای محکم برای توسعه بلندمدت شرکت ایجاد کند. بیایید منتظر باشیم که شرکت مهندسی لوله Feiting، با مسئولیت محدود، دستاوردهای درخشان بیشتری را در توسعه آینده ایجاد کند!


Obter o preço mais recente? Responderemos o mais breve possível (dentro de 12 horas)

Política de Privacidade